In my previous entry, I did mention that I was stressing out because of my re-positioning as the administrative DPP, instead of the ordinary DPP i.e. who does the criminal prosecution.
*
*
Now, stress sudah tak ada! ^____^ Datuk has given me the green light to prosecute again, and I've been stationed at Mahkamah Majistret & Sesyen Klang. Deal breaker sungguh kamu nih Elya! Alhamdulillah... it's going to take me around 30 minutes drive from home sweet home here at USJ. X ape lah, janji the job is good. Heh,good ke? Penat kotttt >______<
*
*
*
So long HQ. I'm going to miss Putrajaya so much, especially our mini office aka library and the GREAT GREAT colleagues who are now stationed all over Malaysia. Jangan lupa saya eyh korang sume!
*
*
*
*
*
OKEH. Apart from the isu-kerja-yang-sekarang-dah-selesai-thanks-to-the-fickle-me, I'm now having sore throat & pening-pening because of the haze. Teruk ah sekarang, nampak redup je Subang Jaya nih tapi jerebu mak aihhh, takbleh kuar rumah sangat.
*
*
Razmin calls me once in two or three days to make sure that I drink a lot of plain water & didn't go out much & also to online as frequent as possible to update him with the results for matches in the Confederations Cup. Kaki bola sungguh Bee neh. Itu tak masuk lagi dgn result French Open lah, F1 news lah. Layannnn...dah broadband die yang beliiii...ehehehe...takbleh lawan tokey,takbleh takbleh...
*
*
He also kerisauan tak keruan when I told him this morning that I'm going to work at Klang as I've told him before that in Selangor, and probably in Malaysia; Klang has the highest crime rate. Sayang takpelah ekk, saya okay, I will take care of myself okay? Kalau tak okay jugak nanti saya berenti keje B tanggung saya sampai syurga ekk? HAHA. ayat takbleh blah =p
**
*
*
...hmm...taktau nak cite ape lagi neh,tapi nak type jugak sbb bosan duk umah.....
Tau tak saya suke bace buku? Tak tau kan?
Hihi. My fav, those by John Grisham, Sidney Sheldon, Michael Crichton, Jodi Picoult & Stephenie Meyer. Tapi paling suke John Grisham & Jodi Picoult lah. Abah is a big fan of JG and collects all of his novels. The latest is The Associate, tu yang hard cover kaler biru tuh. Best, but my all time favourite would be A Time To Kill.
*
*
sekian, dari saya yg tak tahu nak tulis apa. xoxo.
HAPPY WEEKEND PEEPS!


5 comments:
lama tak pegi putrajaya.. rinduuu!
akak, i love novels tooo!!!!heeee..waaa, tue dia..senyum lebar laa plak ekh afta thiz..cool!
kak elya da taktau nak tulis pe ea???
tolong tuliskan term paper fara leyh tak???hEeeeee~ =p
best nye akk dapt dgr sore die once in 2/3 days..im hepi for u sis~
:)
ni bile nk blnje fara makan besar nieh????
^___^
slamat menjadi DPP.
smoga hepi dgn keja yg dibuat.
jgn stress2 lagi.
kalo stress jugak, ajak si farra minum ice blended mango kat restoran murni ss2..
sure pastu cool je..
hihi
fararusdi;
owh dulu keje putrajaya ekk? best kannn kat sana, makan sedap! =)
Angosh;
hehe..senyum! jom jom tukar novel, nak kasi akak terus pun okey gak! =p
Farra;
tulis term papaer? bole bole, tapi pastu farra la blanje akak ek?
Wicka;
hehehe...jom jom buli farra, biar die blanje =p thnks dear, insyallah pasni tak stress dah..
Post a Comment