Yesterday, he received a letter from Jabatan Laut Wilayah Tengah.
His Certificate of Competency is ready for collection.
Yesterday too, his office called.
All LNG tankers are ready to welcome new junior engineers.
They are those from his batch.
He was told to submit the Notice of Readiness as soon as possible.
Proposed date to submit : 2nd April 2009.
27 tankers, 30 new faces.
Immediate order to sign on is very likely. In fact, very highly.
He is prepared.
And I, well, I wish I am.
InsyaAllah.


3 comments:
babY....
insYa-allah.kita dua2 pun akan bersedia.Kita mmg x boleh nak wat apa kan,lambat laun kita kena hadapi jugak.Kita x kn tau kita sedia.Kita kena lalui je semua ni syg.Dengan doa dan semangat Yang kuat.InsYa Allah,kita boleh hadapi hari2 m'dtg dengan penuh kekuatan.Dr.Fadzillah Kamsah ada kata,"Jgn tengok apa yang kita kena hadapi sbg kesusahan,halangan,atau masalah.Pandanglah iYa sbg cabaran,peluang,dan batu loncatan untuk m'jadi insan Yg sentiasa t'baik,b'iman,dan b'taqwa.InsYaAllah.-Cantik di luar,cantik di dalam-".
eh eh lupe lak....
i will always love you dear...
no worries okeh baby?
p/s: saye bukan anak murid Dr.Fadzillah Kamsah ye, hehe..
alololoh.....pe yg coming nye???apsalaku plk yg mcm brdebar neh...hehe..
alld best to u two!!!
Post a Comment